Leroy Sane: “Galibiyet için her zaman takım olarak oynuyoruz”

Leroy Sane: “Galibiyet için her zaman takım olarak oynuyoruz”

Galatasaray, Süper Lig’in 9. haftasında Başakşehir’i 2-1 yenerek önemli bir galibiyet aldı.

Maçın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Galatasaray’ın Alman yıldızı Leroy Sane, takımına kazandırdığı iki golle dikkat çekti. Sane, Okan hocanın ve Abdülkerim Bardakcı’nın kendisine destek olduğunu vurgulayarak, “İyi bir maç çıkardığımızı düşünüyorum. Takımımız ve taraftarımız için mutluyum. İyi bir oyun oynayarak kazandığımız için mutluyum” dedi.

‘TARAFTARIN DESTEĞİ ÇOK KIYMETLİ’

Sane, UEFA Şampiyonlar Ligi’nde Bodo/Glimt ile oynayacakları karşılaşmanın önemine dikkat çekti. “Taraftarın desteği çok kıymetli. Liverpool maçında taraftarımızın desteği ile güzel bir performans sergilemiştik. Bu sefer de 3 puan kazanmak ve Şampiyonlar Ligi’nde galibiyet elde etmek istiyoruz” ifadelerini kullandı.

‘BU ŞEHİRDE ÇOK MUTLUYUM’

Leroy Sane, İstanbul’a uyum sağladığını belirterek, “Bu şehirde çok mutluyum. Kulübümüz bize her konuda destek oluyor. Çok iyi bir grubun parçası olduğum için şanslı hissediyorum” dedi.

Son olarak, 29 yaşındaki oyuncu, “Ben bir takım oyuncusuyum. Önemli olan maçın sonunda galip gelmemiz. Golleri kim atarsa atsın, takım olarak biz galibiyet için mücadele ediyoruz” açıklamasını yaptı.

Yorum ekle

Your email address will not be published.

Kaçırmayın

İstanbul baraj doluluk oranları 26 Ocak 2026 itibarıyla %27,14 seviyesinde belirlendi

İstanbul baraj doluluk oranları 26 Ocak 2026 itibarıyla %27,14 seviyesinde belirlendi

İstanbul’daki Barajların Doluluk Oranı %27,14’e Ulaştı İstanbul’daki barajların doluluk oranı, 26 Ocak…