Trendyol Süper Lig ekiplerinden TÜMOSAN Konyaspor, teknik direktörlük görevine Çağdaş Atan ile 1,5 yıllık sözleşme imzaladı. İmza töreni, MEDAŞ Konya Büyükşehir Stadı’nda gerçekleştirildi.
İmza törenine katılan kulüp yöneticileri Ali Kaya ve Yusuf Küçükbakırcı ile Çağdaş Atan, Konyaspor’a katılmanın kendisi için büyük bir mutluluk olduğunu ifade etti. Atan, taraftarların gösterdiği heyecan ve coşkusunun kendisini etkilediğini belirtti.
Taraftarların desteğinin kendisi için büyük önem taşıdığını dile getiren Atan, “Bu şehir ve takım, gerçek sahipleri olan Konyaspor taraftarlarının. Bugün basın mensuplarının yoğun ilgisini görmek de beni mutlu etti.” şeklinde konuştu.
Çağdaş Atan, Konyaspor’da 2018 yılında da görev yaptığını hatırlatarak, “Bu güzel kulüple büyük taraftarla anılar biriktirdim. O dönemde zorlu bir görevi yerine getirmiştik, bu kez daha iyi bir tabloyla geldim. Eski teknik direktörümüz ve ağabeyim Recep Uçar’a teşekkür ederim; bize puan, fiziksel ve moral olarak iyi durumda bir takım bıraktı.” dedi.
‘SABIRSIZIM, HEYECANLIYIM’
Yeni dönem hedefinin Konyaspor’u yukarılara taşımak olduğunu vurgulayan Atan, “Bu şehrin uzun yıllardır istediği rekabetçi ve Avrupa için yarışan bir takım oluşturabiliriz. Teklif geldiğinde fazla düşünmedim. Kalbimde ve aklımda ne varsa vermek istiyorum. Konyaspor için güzel bir dönem olacağını düşünüyorum. Enerjimiz tuttu, özellikle başkanımız ve yönetimimizle. Umarım bu enerjiyi daha yukarı taşıyarak, iyi oyun ve sonuçlarla bu stadı doldururuz. Rakiplere kabus haline getireceğimiz bir ortama dönüşebiliriz. Sabırsızım, heyecanlıyım ve gururluyum.” şeklinde konuştu.
Konuşmaların ardından Çağdaş Atan, 1,5 yıllık sözleşmeyi imzaladı.