Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı, Teknik Direktör Sergen Yalçın’ın kadronun yetersiz olduğuna dair eleştirilerine destek ifade etti. Adalı, “20 oyuncu gönderip, 12 transfer yapıldığı bir dönemi hatırlamıyorum. Ancak biz yine de hayal ettiğimiz Beşiktaş’ın gerisindeyiz. Kış transfer dönemi önümüzde mevcut, eksikliği o dönemde gidermeye çalışacağız” dedi.
TAKIM HOCAYA EMANET
Başkan Adalı, “Hocamız büyük bir çaba gösteriyor. Yönetim Kurulu olarak hiçbir şeyden kaçınmıyoruz. Kendisiyle yaptığımız toplantıda, ‘Ne istiyorsan yerine getireceğiz’ dedik. Futbol takımını hocamıza emanet ettik. Transferde bir sistem kurmaya çalışıyoruz ve bu sistemi bozmadığı sürece kiminle isterse çalışabilir. Sergen Hoca’nın istediği 2-3 oyuncu vardı, bu transferler gerçekleşmedi. Kulüp, ‘Tamam’ dedi ancak futbolcu gelmek istemedi. Eğer futbolcu gelmek isterse, kulüp bunu engelleyemez. Beşiktaş’ın şampiyonluktan başka bir hedefi olamaz.”