Beşiktaş, Atatürk’ü Dolmabahçe’de Andı
Beşiktaş, Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ü anmak üzere Dolmabahçe Tüpraş Stadı’nda düzenlenen törene ev sahipliği yaptı. Törene, Beşiktaş Kulübü Başkanı Serdal Adalı, yönetim kurulu üyeleri ve kulübün sportmenleri katıldı.
Etkinlik, sabah saat 9’u 5 geçe siren sesleri eşliğinde gerçekleştirilen saygı duruşu ile başladı. Ardından, katılımcılar İstiklal Marşı’nı hep birlikte okudu.