Trabzonspor – Gaziantep FK karşılaşması sonrası eleştirilen hakem Arda Kardeşler, TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu’nun açıklamalarına yanıt verdi. HT Spor’a konuşan Kardeşler, “TFF başkanının ‘hata değil, planlı bir eylem’ demesi benim için çok yaralayıcıydı. Keşke yayına bağlanmadan önce benimle iletişime geçseydi. Pozisyonda bir hata yaptım ama bu yaptığım ilk hata değildi. Planlı eylem denmesi beni hedef gösterdi ve çok üzüldüm. Bahsedilen planlı eylem nedir açıklığa kavuşturulmasını istiyorum. Bununla yaşamak istemiyorum. Şu an hedef konumundayım.” dedi.
‘BENİM DE BİR AİLEMİN OLDUĞU DÜŞÜNÜLSEYDİ’
Kardeşler, “Yıllarca federasyondan ekmek kazandım ve MHK’ye bağlı olarak çalışıyorum. O yüzden bu tarz şeylere yorum yapmam çok yanlış anlaşılır. Keşke bu açıklama yapılırken benim de bir ailemin olduğu düşünülseydi.” ifadelerini kullandı.